zawody domniemane przez syntetyczną inteligencję są naprawdę różnorodne. Dziedziny wiedzy takich jak na przykład Arytmetyka, Psychologia, Pomysł, Logika , Projektowanie, Kulturowe Nauki, Kognitywistyka i PC Technologia są naprawdę ważne i bezpośrednio wzajemnie powiązane są niezwykle ważne w odniesieniu do syntetycznej inteligencji. Każdy z tych dziedziny i nauki subskrybowania pokolenie mądrych modele które mają podobieństwo do indywidualnego istoty. Aplikacja obszary sztuczna inteligencja są niewiarygodne różne jak na przykład Robotyka, Delikatna Obliczenia, Zrozumienie Programy, Przygotowanie, Informacja Ilustracja i Rozum, Rozumowanie Kodowanie, Normalny Język Obsługa, Obraz Rozpoznanie, Obraz Zrozumienie, Komputer Perspektywa, Aranżacja, Specjalista Metody i wiele innych. obszar sztucznej inteligencji odnotowała szybki i spektakularny rozwoju nt ponieważ 1956, eksperci osiągnięcia wielkie sukcesy w produkcji inteligentny produkty skuteczne w częściowo robiące to, co ludzie {są zdolni|mogą|mieć zdolność do Sztuczna Inteligencja.
Wyraźnie, eksperci przetrzymali i nadal spotkali wiele problemy w replikacji inteligencji jednostki. mądry jednostka musi mieć kilka cechy i musi odpowiadać niektórym konkretnych standardów. na przykład jednostka jest zdolny do naprawy wyzwania szybciej wykorzystując głównie instynktowne osądy a nie świadomych osądów. Kolejny część, który naukowcy zasadniczo zrecenzował był wiedzą reprezentacja która odnosi się do wiedzę o całym świecie że inteligentny urządzenia powinien mieć aby rozwiązać problemy takie jak na przykład obiekty lub rodzaje rzeczy, domy obiekty , relacje między rzeczami, relacje takie jak na przykład te między wyzwalaczami a skutkami, okoliczności , scenariusze itd.
Co więcej, jeszcze inne wyzwanie dla badaczy w dziedzinie syntetycznej inteligencja opisuje prawda, że rozsądny urządzenia powinien mieć możliwość programem problemami, które muszą być rozwiązane, ustawić licznych celów to musi być osiągnięty, żeby być w stanie dokonania wyborów i przewidywania działań, powinni być w stanie rozumieć, rozumieć języki indywidualne i wytwarzać emocje i być w stanie rozumieć i szacować postępowanie innych.